Для аналізу якості й змісту освітніх програм, їх компонентів, організації та забезпечення освітнього процесу, рівня задоволення освітніх потреб здобувачів вищої освіти гаранти і члени робочих груп повсякчас комунікують зі студентами як внутрішніми стейкхолдерами.
11 жовтня 2024 року гаранти освітньо-професійних програм «Середня освіта (Українська мова і література)» та «Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова)» бакалаврського рівня вищої освіти А.С.Попович і Л.М.Марчук та члени робочих груп Н.Б.Ладиняк і Н.М.Дзюбак зустрілися зі здобувачами третього року навчання.
Студенти звернули увагу на позитивні, на їхню думку, зміни в змістовому наповненні освітніх програм: виокремлення окремої навчальної дисципліни професійної підготовки «Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти»; зміну назву ОК «Інформаційні технології в освітньому процесі» на «Інформаційно-комунікаційні та цифрові технології в освітньому процесі». Здобувачі переконані, що в умовах повномасштабної війни важливо звернути увагу на організацію системного психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, наданню вчасної психологічної допомоги, практичних рекомендацій щодо навчання та підтримки дітей у критичних ситуаціях.
Загалом третьокурсники схвально висловлювалися про змістове наповнення освітніх програм і організацію освітнього процесу в навчально-науковому інституту іукраїнської філології та журналістики.