У Молодіжному центрі Кам’янця-Подільського відбулося підсумкове заняття з дисципліни «Методика гурткової роботи з української мови і літератури», яке поєднало сучасні підходи до навчання, інтерактивність, креативність.

Доцент кафедри української мови Наталія Ладиняк презентувала розробки дидактичних ігор для уроків і гурткових занять з української мови і літератури в реаліях Нової української школи. Вона поділилася досвідом, як через гру можна зацікавити учнів, зробити складні теми ближчими й зрозумілішими, а уроки – живими і динамічними.

Здобувачі третього курсу спеціальностей 014 Середня освіта (Українська мова і література), 014 Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова) активно долучились до обговорення освітнього потенціалу настільних ігор, попрактикували їхнє використання під час занять. Кожну гру вони намагалися адаптувати до тем мовного або літературного гуртка, шукаючи способи, як через гру можна розкрити мовні явища, визначити особливості авторського стилю, символіку творів або актуалізувати історико-культурний контекст.

Нестандартні форми занять з ОК «Методика гурткової роботи з української мови і літератури» (доц. Ладиняк Н.Б.)