У жовтні 2025 року на курсах підвищення кваліфікації вчителів української мови і літератури зреалізовувалася програма «Уроки української словесності та виклики сучасної школи: стратегії, інклюзивність, рішення, інструменти» . Освітній процес забезпечували науково-педагогічні працівники кафедри української мови Л.М.Марчук, А.С.Попович та І.С.Беркещук.

Мета програми – підготовка вчителів-словесників до сучасних умов організації освітнього процесу та надання їм необхідних методичних інструментів для проведення уроків української мови і літератури в умовах Нової української школи та інклюзивного освітнього середовища.

Цьогоріч звертали увагу на такі актуальні питання, Формування соціальної толерантності засобами навчальних курсів «Українська мова» та «Українська література» у 5-8 класах НУШ, Розвиток пізнавальної активності на уроках мовно-літературної галузі в НУШ, особливості використання сучасних технологій навчання української мови в інклюзивному середовищі, експериментальні завдання з української мови як засіб формування у здобувачів освіти ключових компетентностей (на прикладі 8 класу НУШ), особливості моделювання компетентнісно зорієнтованого уроку української мови і літератури в 8 класі в умовах реалізації концепції реформи «Нова українська школа», створення комфортного й підтримувального освітнього середовища в процесі навчання української мови і літератури та формування атмосфери інклюзивних цінностей, вплив штучного інтелекту  на методику проведення уроків української мови і літератури та організацію діяльності вчителя-словесника, стратегії співпраці вчителя-словесника з батьками та учнями на засадах партнерства, особливості міжкультурної комунікації вчителів української мови і літератури та ін.

Викладачі кафедри української мови провели заняття на курсах підвищення кваліфікації вчителів української мови і літератури