Попович А. С., доктор педагогічних наук, доцент кафедри української мови, у процесі викладання дисциплін «Стилістика і культура української мови», «Методика навчання української мови», «Методика навчання української мови в закладі вищої освіти» на факультеті української філології та журналістики використовує технології дистанційного навчання. Надає перевагу об’єктно-модульному динамічному середовищу навчання Moodle. З-поміж можливостей цього середовища Анжеліка Станіславівна доречним вважає такі:
1) розташування матеріалу лекційних занять і завдань до практичних і лабораторних занять;
2) отримання швидкого зворотного зв’язку зі здобувачами вищої освіти;
3) фіксування термінів і своєчасності подання звітів (чітке визначення термінів виконання завдань дисциплінує студентів).
4) можливість для викладача коментувати відповіді студентів;
5) повсякчасне отримання повідомлень про перебіг роботи студентів на корпоративну поштову скриньку викладача; обмін текстовими повідомленнями зі студентами, фіксування оцінок у електронному журналі;
6) відсутність необхідності додаткового обліковування роботи студентів тощо.
Викладач урізноманітнює завдання в планах практичних занять: підготувати повідомлення певної тематики, опрацювати нові інформаційні джерела, написати відгук про наукову публікацію, підготуватися до стилістичних дебатів, з’ясувати й схарактеризувати «стилістичні знахідки» певного письменника, підготувати проекти «Мої дитячі мовленнєві креатеми», «Мовний аналіз обраного рекламного тексту міста Кам’янця-Подільського», здійснити лінгвопортретування, виконати мовний аналіз матеріалів сайту певної кафедри Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка тощо.
Анжеліка Станіславівна використовує період карантину й для підвищення свого фахового рівня. Зокрема, долучилася до роботи вебінарів «Онлайн-ресурси видавництва Wiley в допомогу досліднику», «Академічна доброчесність для закладів вищої освіти», «Розвиток навичок перевірки фактів та інформації в шкільній освіті для ЗВО».