7 листопада 2023 року здобувачі вищої освіти першого року навчання освітніх програм «Середня освіта (Українська мова і література)» та «Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова)» бакалаврського рівня в ліцеї №17 Кам’янець-Подільської міської ради зустрілися із заступником директора з навчальної роботи, учителем української мови і літератури Гончарук Людмилою Гнатівною. Вона розповіла про заклад загальної середньої освіти як основне місце професійної діяльності майбутнього вчителя-словесника, нормативні документи школи, принципи й особливості впровадження реформи «Нова українська школа», роботу методичного об’єднання учителів української мови і літератури.
Т.В.Холявко, вчитель української мови і літератури, продемонструвала студентам навчально-методичне забезпечення кабінету української мови і літератури, наявні сучасні засоби навчання. Тетяна Василівна ознайомила здобувачів із роботою на навчальному порталі «Нові знання» (облік відвідування, оцінювання, електронні щоденники, завантаження навчальних матеріалів та ін.
Цікавими й змістовними були бесіди й дискусії вчителів-словесників та здобувачів вищої освіти.
Виїзні практичні заняття зі студентами освітньо-професійної програми «Середня освіта (Українська мова і література)» проведено в межах вивчення навчальної дисципліни «Вступ до професії вчителя-словесника» (теми: «Заклад загальної середньої освіти як основне місце професійної діяльності майбутнього вчителя-словесника» та «Особливості впровадження принципів Нової української школи»).
Під час виїзних занять обговорили особливості підготовки майбутніх учителів української мови і літератури, зокрема освітні програми «Середня освіта (Українська мова і література)» та «Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова)» бакалаврського рівня. Л.Г.Гончарук і Т.В.Холявко позитивно відгукнулися про високий рівень предметно-методичної підготовки студентів, які проходили практику в ліцеї №17. Стейкголдери також фаховито стверджували, що позитивним у підготовці здобувачів є формування інклюзивної та інформаційно-цифрової компетентності через вивчення освітніх компонентів «Педагогіка» та «Інформаційні технології в освітньому процесі».