Вийшла друком колективна монографія «Формування предметних компетентностей учнів на концептуальних засадах Нової української школи (засобами уроків української мови і літератури» (Миколаїв: СПД Румянцева, 2022. 144 с.), співавтором якої є Наталія Шеремета, кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри української мови.
Суспільна потреба спонукає сучасну школу, вчителів, науковців до пошуку нових педагогічних технологій, методів, прийомів, вимагає запровадження передового педагогічного досвіду, особливо в умовах змішаного навчання. Компетентнісне навчання націлене на формування й розвиток базових і предметних компетентностей, якими мають оволодіти учні. Саме тому педагоги-новатори, науковці-методисти звертаються до ідей компетентнісного підходу як одного з провідних напрямів удосконалення національної системи освіти.
Науковиця проаналізувала особливсті вивчення питань діалектології (Розділ «Говори і мовно-мовленнєва компетенції учнів: суть кореляції та перспективи») та формування лексичної компетентності фахового мовлення (Розділ «Мовна та мисленнєва креативність як один із результатів вивчення ділового мовлення»).
Колективна монографія «Формування предметних компетентностей учнів на концептуальних засадах Нової української школи (засобами уроків української мови і літератури» (співавтор – доц. Шеремета Н.П.)