Бути вчителем – це круто:
учитель постійно перебуває в атмосфері спілкування;
учитель виховує щасливих людей;
учитель постійно навчається й навчає сам;
учитель української мови та літератури – це людина, яка знає відповіді майже на всі питання.
Я мріяла стати вчителькою ще з дитинства. Обрала фах «Українська мова і література» тому, що у викладанні будь-якої дисципліни головне – це знання рідної мови. Це найважливіша роль для кожної людини, а особливо для педагога, адже він перш за все повинен вміти «красно» говорити, чим і буде показувати чудовий приклад наступним поколінням. Моїми викладачами були класики українського мовознавства та літературознавства – Станівський М.Ф., Ткачук П.Є., Грипас Н.Я., Свідер П.І., які навчили любити українську мову та літературу, професію вчителя, мотивували для викладання та самовдосконалення.
Якщо вам дійсно подобається та справа, якою ви займаєтесь, то вона неодмінно принесе користь і результати, бо любов до власної професії – це найкращий стимул для майбутнього розвитку. Я отримую задоволення від викладання, і це приносить щастя мені й моїм учням.
Лупійчук Алла Вікторівна, випускниця Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка 1978 року, заслужений працівник освіти України, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист закладу загальної середньої освіти № 16 м. Кам’янця-Подільського
Після закінчення факультету української філології та журналістики спеціальність 014 Середня освіта. Українська мова і література; 014. Середня освіта. Українська мова і література. Англійська мова
випускники зможуть викладати:
- українську мову;
- українську літературу;
- англійську мову;
працювати у галузях:
освіти:
вчитель у:
- закладах загальної середньої освіти;
- ліцеях, гімназіях, інтернатах;
- закладах професійної (професійно-технічної освіти);
- закладах фахової передвищої освіти;
викладач у закладах вищої освіти;
координатор освітніх онлайн-платформ;
ЗМІ:
журналіст;
начальник прес-центру;
редактор освітніх видань;
коректор;
сфері управління:
керівник навчальних закладів, науково-дослідних установ;
керівник прес-центрів, аналітичних й експертних, мистецьких і культурних центрів;
керівник фондів, спілок, фундацій гуманітарного спрямування;
методист обласних, районних та міських відділів освіти;
секретар-референт;
копірайтер.